sobota, 15 września 2012

# 1

Sjema piękne i piękni . ♥,♥

Mówcie mi Aga . ;D Mam 13 lat i zaczynam gimnazjum . Lubię czytać blogi i ostatnio postanowiłam, że się sprawdzę jako bloggerka . Nie wyjdzie - szkoda . Wyjdzie - bardzo dobrze . Może tak na wstępie kilka słówek o mnie . ; > Mam pieska, wabi się Pusia . Co do muzyki to nie mam swojego ulubionego gatunku. Słucham w zależności na co mam ochotę i jaki mam humor . ; ) Zainteresowanie, talenty - brak . xd
To tyle dowiecie się więcej o mnie, gdy będzie czytać ! ; )

Proszę pisać szczere komentarze, w których napiszecie co wam się podoba a co nie . Takie opinie są bardzo przydatne . !

To może tak na koniec 3 utwory,które ostatnio często słucham :


1. Kali - Pauza 



2.  Flo Rida - Whistle





3. Will.i.am - This is Love ft. Eva Simons



Dobranoc miśki . !

1 komentarz: